brottom brottom

godmorogn, shiit va sent jag vaknade.. inte bra inte bra!

nu blir det jävligt brottom, ska hoppa in i duschen, sedan blåsa håret, platta det, sminka mig, klä på mig, packa väskan, åka tåget och möta anna och tjejerna tror jag skulle med också. jag hinner inte med andra saker som jag egentligen skulle gjort idag, men får ta det imorrn eller nått.

ikväll blir det ju the voice och sen efetr det efterfest på någons balkong? haha skojja, nej men vi drar väl hem till någon efter det vet inte om det skulle bli *M* kan inte skriva ut hennes namn för då kanske det kommer dit massa objudna och det vill vi ju inte ;)

nej nu måste jag göra ett ryck och sätta igång! puss sweeties, ha en bra kväll!

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0