automatik hem?

haha måste bara säga en sak, jag sov ju hos sara inatt hemma hos hennes pappa på östermalm. och asså jag va helt faccinerad av deras fina lägenhet, sen skulle vi sätta på tv, då var den automatisk(?) och åkte av sig själv till dit vi satt, fattar ni en rörlig tv??! =)  senare iaf så va jag så faccinerad av detta så när ajg skulle gå på toa så efter det n'r jag skulle tvätta händerna, jag stog och kolla mig i spegeln medans jag hade händerna under kranen. och stog och tänkte för mig själv - varför kommer det inget vatten? tills jag kom på att man m¨ste vrida på kranen för det är inte automatisk vattenkran som på restauranger..

jag berättade det skrattande när jag kom ut därifrån, sara skrattade bara och sa men det är inget märkvärdigt med våran lägenhet..  jag skulle sen ta ut chips ur skåpet.. tror ni inte att skåpet åkte ut av sig själv ;O

INTE MÄRKVÄRDIGT? allt är ju fan automatik!!

haha lite roligt va? och roliga jag var ju såklart helt faccinerad och stog bra och kollade haha!
onödig info kanske haha, men whatever =)

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0