ätnligen hemmaaa

hej snuttisar, kom nyss hem från skolan.. läraren hade skrivit fel på tiden vi slutade som skulle vart tre, men vart 17.00?!

my god... iaf så gick det hyffsat bra idag tycker jag, det känns som att det kommer gå det här!
imorse när jag gick utan för min port var det helt schysst väder, men vad händer sedan, jo det öser ner nä'r jag ska av bussen (?) inte så roligt förmin del då hela mitt hår krullade upp sig. när jag sedan ska med mitra och denice och köpa mat, så går det inte så det slutar med att min lunch fick bli hallon muffins med smakis! hmm inte så bra eller hur?

iaf så har mamma nu köpt hem block pennor och almenacka =) sånt man behöver i skolan.. sedan fick vi en liten sån av skolan som det finns massa rabatter på kläder, mat,skor osvosv i, bra va? hel coolt tycker jag hahah.
nu ska jag ner till pizzerian och köpa mig en sallad, mumms! see yah


Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0